سرامیک پارکتی کف

  • سرامیک طرح پارکت، زیبایی خاصی به کف و دیوار فضاهای داخلی و خارجی می بخشد که سبب پرفروش شدن این سرامیک شده است. ما در این مقاله به معرفی سرامیک طرح چوب و پارکتی و مزایا و معایب آن می پردازیم. این سرامیک ها هیچ گونه محدودیتی از لحاظ کارکرد در فضاها ندارند و می توان در تمامی فضاها از آن استفاده کرد.

    سرامیک طرح پارکتی

    سرامیک های طرح چوب نسبت به محصولات چوب، پارکت و لمینت قیمت پایین تری دارند و تمیز کردن آن ها نیز راحت تر است. شما می توانید با استفاده از سرامیک طرح پارکتی، حس ظرافت و پانچ چوب را روی سطح سرامیک لمس کنید و متناسب با طرح دکوراسیون داخلی و بدون هیچگونه محدودیتی آن را در کف تمامی فضاهای داخلی و خارجی و حتی نمای ساختمان استفاده نمایید.

    این سرامیک ها کاملا مشابه چوب طبیعی هستند که حتی در لمس از نزدیک هم، پانچ چوب و گره های چوب را حس می کنید. امروزه استفاده از سرامیک های طرح پارکتی در فضاهای مسکونی، ویلایی و اداری رایج شده است و به یکی از الویت های افراد در انتخاب پوشش برای کف تبدیل گردیده است.

    سرامیک پارکتی کف

    سرامیک طرح پارکتی در کف

    سرامیک طرح پارکت را علاوه بر استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی و ویلایی، می توان برای فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد نیز اداری و تجاری استفاده کرد.

    سرامیک طرح پارکتی را می توانید در تمامی فضاهای خانه مانند آشپزخانه، حمام، سالن و فضای نشیمن، اتاق خواب و … استفاده نمایید. طرح و رنگ های متفاوت این سرامیک ها کمک شایانی به طراحان و معماران دکوراسیون داخلی در خلق فضاهای زیبا و لوکس با ترکیب چوب می نماید. رنگ های متفاوت این سرامیک ها سبب می شود که هماهنگی و هارمونی خاصی بین این سرامیک ها با سایر المان های اطراف آن در طرح دکوراسیون به وجود آید. امروزه علاوه بر پارکت های با رنگ های قهوه ای روشن و قهوه ای تیره، پارکت های با رنگ طوسی نیز محبوب شده است و در بسیاری از فضاها از آن استفاده می شود.

    سرامیک پارکتی کف

    مزایای سرامیک طرح پارکت در کف

    سرامیک های طرح پارکتی مزایای بسیار زیادی نسبت به پارکت و لمینیت دارند که سبب شده است بسیاری از افراد به استفاده از این سرامیک ها به جای پارکت و لمینت روی بیاورند. مزایای سرامیک طرح پارکت نسبت به پارکت و لمینت عبارتند از:

    1. پرسلان بودن و مقاومت در برابر آب و رطوبت
    2. پاک کردن و سهولت در تمیز شدن
    3. طرح و رنگ متنوع و در نتیجه هماهنگی با سایر المان های دکوراسیون داخلی
    4. دارای دوام و مقاومت بالا و امکان استفاده در فضاهای با ترافیک سنگین و پر تردد
    5. عدم ایجاد صدا هنگام راه رفتن روی آن
    6. مقاومت در برابر تغییرات دما و امکان استفاده در فضاهای خارجی و حتی نمای ساختمان

    سرامیک طرح پارکت به واسطه خاصیت پرسلانی، جذب آب نزدیک به صفر دارد که در برخورد با آب دچار آسیب نمی شود ولی پارکت و لمینت در برابر آب و رطوبت آسیب پذیر بوده و دچار بادکردگی می شوند.

    معایب سرامیک طرح چوب کف

    هیچ محصولی بدون عیب نیست و علاوه بر مزایا، دارای معایبی نیز هست. سرامیک طرح پارکت نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای معایبی است که عبارتند از:

    • سرامیک طرح پارکت در فصل سرما ضعیف عمل کرده و انتقال گرمای پایینی به فضا دارد.
    • از معایب دیگر این سرامیک ها می توان به لیز شدن آن ها در هنگام خیسی اشاره کرد. هنگامی که این سرامیک ها خیس و یا آب روی آن جمع می شود، لیز می شود که ممکن است برای کودکان و افراد سالمند خطرناک باشد.
    • در صورت وارد شدن ضربه محکم به سرامیک ها، ممکن است که دچار شکست شده و آسیب ببیند.

    طرح و رنگ سرامیک پارکتی کف

    معماران و طراحان دکوراسیون چنانچه قصد طراحی فضایی با ترکیب چوب را داشته باشند، باید به هماهنگ و هارمونی رنگ چوب با سایر المان های اطراف و کنار آن دقت نمایند. خوشبختانه امروزه سرامیک های طرح پارکت در طرح های متفاوت از لحاظ پانچ و گره های سطح و همچنین رنگ های متنوع طراحی و تولید شده اند.

    این تنوع در طرح با طیف های روشن تا تیره در رنگ های قهوه ای و طوسی سبب شده است که این سرامیک ها به راحتی با هر طرحی از دکوراسیون داخلی ست و هماهنگ شوند.

    این سرامیک ها علاوه بر زیبایی, دارای کیفیت و دوام و مقاومت بالایی می باشد و بهترین انتخاب برای افرادی است که به طرح چوب علاقه دارند.

    جهت مشاهده طرح ها و رنگ های متنوع سرامیک طرح پارکتی روی دکمه زیر کلیک نمایید.

    سرامیک پارکتی کف

    نحوه نگهداری از سرامیک پارکتی

    برعکس پارکت و لمینت، سرامیک طرح پارکتی مقاومت بسیار بالایی در برار خط و خش و همچنین ریخته شدن مایعات روی آن دارد. مقاومت در برابر آب و رطوبت این سرامیک ها سبب می شود که حتی با ریخته شدن آب و مایعات، سرامیک باد نکند. در نتیجه نگهداری سرامیک طرح پارکتی بسیار ساده و آسان می باشد و تنها نکته ای که باید مدنظر قرار داد این است که از مواد شوینده اسیدی برای تمیز کردن این سرامیک ها استفاده نشود؛ چرا که این مواد شیمیایی اسیدی باعث از بین رفتن لعاب سرامیک می گردد.

    قیمت سرامیک طرح پارکت کف

    قیمت سرامیک طرح پارکتی بر اساس برند، سایز، جنس و رنگ دسته بندی می شود و قیمت سرامیک های درجه 1 بیشتر از مدل های دارای کیفیت پایین تر است.

    قیمت سرامیک طرح پارکتی براساس هر متر مربع محاسبه می شود.

    جهت خرید و مشاوره در انتخاب سرامیک طرح پارکتی با کارشناسان مجموعه بازرگانی تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 Comments

    1. Wow, amazing blog format! How lengthy have you ever been running
      a blog for? you made blogging look easy. The total glance
      of your website is fantastic, let alone the content material!
      You can see similar here sklep

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟