سرامیک روف گاردن

  • خرید سرامیک پرسلان برای کف و دیوار پشت بام و روف گاردن که جزو فضای خاجی ساختمان می باشد و در معرض عوامل جوی قرار دارد، با خرید سرامیک برای فضای داخلی ساختمان مناسب است. از آنجایی که روف گاردن مکانی با ترافیک سنگین و پرتردد است و در معرض عوامل جوی نظیر تابش نور خورشید و تغییرات دما و بارش برف و باران قرار دارد، سرامیک قابل استفاده در کف آن باید در برابر رطوبت مقاوم باشد تا بر اثر بارش برف و باران آسیب نبیند.

     امروزه با گران تر شدن قیمت سنگ‌‌های طبیعی، استفاده از سرامیک به صرفه تر است. رنگ و طرح های متنوع در سرامیک، کمک شایانی به معماران در پیاده سازی طرح و ایده خود در روف گاردن می کند و این تنوع سبب می شود که کفپوش مورد استفاده هماهنگی خاصی با سایر المان های روف داشته باشد.

    سرامیک کف روف گاردن

    امروزه سرامیک های مخصوص فضای خارجی حیاط و روف گاردن که در معرض هوای آزاد قرار دارند در رنگ و طرح های متنوع طراحی و تولید می شوند. این تنوع در طرح و رنگ انتخاب را از میان آن ها سخت می کند. البته باید به این نکته توجه داشت که لازمه انتخاب سرامیک مناسب برای روف گاردن در وهله اول کیفیت آن است و نباید صرفا از روی طرح انتخاب خود را انجام دهیم. سرامیک روف گاردن باید پرسلان و جذب آب آن بسیار پایین و نزدیک به صفر باشد؛ همچنین این سرامیک ها باید در برابر تغییرات ناگهانی دما، بارش برف و باران و همچنین فشار ناشی از تردد مقاوم باشد.

    سرامیک پشت بام و روف گاردن Roof Garden ceramic

    خرید سرامیک پرسلان برای روف

    با گران شدن سنگ های طبیعی که انتخاب اصلی برای کفپوش ها به شمار می رود، تولید کنندگان صنعت کاشی و سرامیک اقدام به ارائه محصولاتی با کیفیت و دارای مقاومت بالا کردند. محصولات کاشی و سرامیک به مرور زمان به جانشین مناسبی برای سنگ های طبیعی تبدیل شدند که نیاز مشتریان و معماران دکوراسیون داخلی را برآورده می کرد. پیشرفت تکنولوژی در ساخت کاشی و سرامیک به مرور زمان سبب گردید که سرامیک های دارای ویژگی پرسلان را بتوان در تمامی فضاهای خارجی و حتی نمای ساختمان استفاده نمود.

    سرامیک پشت بام و روف گاردن Roof Garden ceramic

    نکات مهم در خرید سرامیک روف

    قبل از خرید سرامیک روف باید به این نکته توجه کنیم که جذابیت و زیبایی بصری فضای روف از نکات حائز اهمیت در انتخاب سرامیک و کفپوش مناسب می باشد. علاوه بر کیفیت ساخت سرامیک، باید به طرح و رنگ سرامیک نیز توجه ویژه داشته باشیم. در نتیجه 2 عامل اصلی در انتخاب سرامیک مناسب روف گاردن به شرح ذیل می باشد:

    1) درجه کیفیت سرامیک و دوام آن

    با توجه به اینکه سرامیک روف در معرض تغییرات دما، بارش برف و باران و فشار ناشی از تردد قرار دارد، باید دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر عوامل جوی باشد و همچنین دوام بالایی نیز داشته باشد که دچار آسیب و شکست به مرور زمان نگردد.

    2) طرح و رنگ سرامیک 

     رنگ و طرح سرامیک کف باید هماهنگ با دیگر المان های موجود در طراحی روف گاردن انتخاب شود. در روف گاردن، معماران دکوراسیون داخلی به شما در انتخاب رنگ و طرح سرامیک متناسب با دیگر المان ها کمک می کنند.

    لیست قیمت سرامیک روف

    سرامیک ها با توجه به تنوع در رنگ و طرح، دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ به این صورت که هر چه رنگ تیره تر باشید دارای قیمت بیشتری است. همچنین این قیمت ها به درجه سرامیک و همچنین نوسانات بازار نیز بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید سرامیک در وهله اول به کیفیت و پرسلان بودن سرامیک دقت داشته باشید و سپس قیمت را مدنظر قرار دهید. جهت استعلام قیمت سرامیک روف گاردن با کارشناسان بازرگانی شهیدی تماس حاصل فرمایید.

    سرامیک پشت بام و روف گاردن Roof Garden ceramic

    سخن پایانی

    در خرید سرامیک پرسلان روف گاردن هر چه هزینه بیشتری در نظر گرفته شود، به همان اندازه امکان انتخاب محصولات با کیفیت تر نیز بیشتر می شود. در نتیجه در کنار توجه به انتخاب طرح و رنگ، لازم است در هنگام خرید سرامیک روف و فضاهای خارجی، به کیفیت، مقاومت و دوام سرامیک نیز دقت کرد. کارشناسان مجموعه بازرگانی شهیدی آماده ارائه مشاوره و پاسخ به هرگونه سوال شما مشتریان عزیز می باشند.

    برای مشاهده کالکشن های سرامیک پرسلان مناسب برای روف گاردن روی دکمه زیر کلیک نمایید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 Comments

    1. Colby Walter گفت:

      Your writing style is captivating.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟