خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

  • سرویس بهداشتی و حمام با وجود اینکه کمترین فضا را در فضای خانه اشغال می کند، ولی بیشترین تاثیر را در زیبایی و لوکس بودن یک خانه دارد. از این رو نباید از اهمیت این بخش از خانه غافل شویم؛ علاوه بر این سرویس بهداشتی و حمام یک فضای عمومی به حساب می آید که بر بهداشتی فرد و اعضای خانواده تاثیری مستقیم دارد. یکی از عواملی که سبب می شود سرویس بهداشتی و حمام زیبا و لوکس به نظر برسد، خرید کاشی و سرامیک مناسب برای کف و دیوار آن می باشد. امروزه اکثر سرامیک های مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام، از نوع پرسلان هستند که دارای مقاومت و طرح های متنوعی می باشند. ما در این مقاله سعی در ارائه نکاتی داریم تا شما را در انتخاب کاشی و سرامیک مناسب سرویس یاری نماییم.

    کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام Bathroom Tile & Ceramics

    متناسب بودن سایز و اندازه کاشی و سرامیک

    در صورتی که می خواهید از چند سایز کاشی و سرامیک در سرویس استفاده نمایید، باید تناسب اندازه ی آن ها را مد نظر قرار دهید؛ به صورتی که این کاشی و سرامی ک ها باهم تلاقی داشته باشند و فضای خالی بین آن ها به وجود نیاید. تناسب سایز و اندازه کاشی و سرامیک سبب نظم در دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام می گردد.

    کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام Bathroom Tile & Ceramics

    رنگ کاشی وسرامیک سرویس بهداشتی

    رنگ کاشی و سرامیک از عوامل اصلی در زیبایی سرویس بهداشتی و حمام است. کاشی و سرامیک دارای رنگ و طرح های متنوع است و تفریباً هر رنگی که بخواهید را می توانید انتخاب نمایید. رنگ سرامیک دیوار سرویس بیشترین بخش نمای یک سرویس را تشکیل می دهد، به همین دلیل انتخاب بهترین رنگ برای سرامیک دیوار سرویس از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دیوار سرویس بهتر است که از رنگ های با تناژ سرد مانند سفید، آبی کمرنگ، طوسی روشن و … استفاده شود. همچنین در صورتی که احساس می کنید که فضا سرد و بی روح می شود، می توانید از کاشی و سرامیک های دکور و رنگی استفاده نمایید.

    هرچه کاشی و سرامیک دیوار سرویس بهداشتی رنگ روشن تر و طرح ساده تر داشته باشد، سبب می شود که محیط بزرگ تر به نظر رسیده و احساس آرامش بیشتری بگیرد.

    رنگ های غیر خنثی و چشم نواز، دید را به سمت خود جذب می کند و مانع از تمرکز چشم روی فضای اطراف می شود. از این رو برای اینکه طرح و رنگ سرامیک های دیوار بیشتر و بهتر به نظر آید باید از رنگ خنثی در کف و سقف استفاده نمود.

    همچنین برای شکستن طیف رنگی سرد سرویس بهداشتی، می توانید از شیرآلات با رنگ طلایی و یا برندزی استفاده نمایید تا علاوه بر ایجاد یک کنتراست رنگی، سردی فضا را خنثی نمایید.

    کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام Bathroom Tile & Ceramics

    کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچک

    امروزه با کوچک تر شدن متراژ منازل، سرویس های بهداشتی نیز به تبعیا از آن کوچک شده است. طراحی سرویس بهداشتی های کوچک باید به گونه ای باشد که این سرویس ها بزرگ تر به نظر برسند؛ از این رو باید طراحی دقیقی را برای این سرویس ها انجام داد.

    در انتخاب رنگ و طرح کاشی و سرامیک دیوار سرویس های بهداشتی با متراژ کم باید از کاشی های با رنگ روشن و لعاب سطح پولیش استفاده کرد تا فضا کوچک به نظر نیاید. استفاده از سرامیک با رنگ روشن و سطح پولیش سبب افزایش انعکاس و برگشت نور و در نتیجه روشن تر و بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می گردد.

    کاشی و سرامیک های با لعاب سطح مات ممکن است زیبا باشند ولی برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.

    کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام Bathroom Tile & Ceramics

    کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی بزرگ

    برای سرویس های با متراژ بالا و بزرگ می توانیم از کاشی های با رنگ تیره مانند مشکی، طوسی تیره، زغالی، سرمه ای و … استفاده کنیم. این رنگ ها جلوه خاص و لوکسی به فضای سرویس می بخشد. نکته ی حائز اهمین هنگام استفاده از سرامیک های با رنگ تیره این است که باید با نورپردازی مناسب، از تاریک شدن فضا جلوگیری کرد. همچنین شما می توانید از سرامیک های با سطح برجسته و دارای پانچ ظریف نیز در دیوار سرویس استفاده نمایید.

    کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام Bathroom Tile & Ceramics

    در هنگام خرید و نصب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی  باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    1. کاشی و سرامیک همانند دیگر محصولات تولیدی دارای درجه بندی هستند. این درجه بندی در مرحله کنترل کیفی کاشی و سرامیک و قبل از بسته بندی آن انجام می گیرد. چنانچه تاب، نقطه جوش، زدگی و … در سرامیک وجود داشته باشد، از درجه سرامیک کم شده و قیمت آن ارزانتر می شود. از این رو هنگام خرید کاشی و سرامیک، سعی در خرید کاش و سرامیک درجه 1 که دارای کیفیت بیشتری است، نمایید.
    2. سعی نمایید که بین کاشی و سرامیک های مورد استفاده در سرویس، یک هماهنگی و توازن ایجاد نمایید و در صورت استفاده از طرح های ساده، آن را با طرح های دکوری ترکیب نمایید.
    3. از کاشی و سرامیک با لعاب سطح پولیش و براق استفاده نمایید؛ این سرامیک ها علاوه بر سهولت در تمیز شدن، نور را بیشتر منعکس کرده و سبب بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شوند.
    4. از کاشی و سرامیک های با سایز بزرگ استفاده نمایید تا بند کشی کمتری نیاز باشد و فضا یک تکه و بزرگ تر به نظر برسید.
    5. رنگ غیر خنثی و چشم نواز مانع از تمرکز چشم روی فضای اطراف می شود. از این رو برای بهتر به نظر رسیدن سرامیک های دیوار، از رنگ خنثی در سرامیک کف و سقف استفاده نمود.
    6. از کاشی و سرامیک با رنگ تیره در تمامی فضای سرویس استفاده نکنید؛ رنگ تیره در سرامیک علاوه بر تاریک کردن فضا، لکه های آب را روی خود نشان می دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    2 Comments

    1. Wow, awesome weblog layout! How long have you ever been running a blog
      for? you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as neatly as the content!
      You can see similar here dobry sklep

    2. e-commerce گفت:

      Wow, marvelous weblog format! How long have you been blogging for?
      you make blogging glance easy. The full look of your web site
      is great, let alone the content material!

      You can see similar here najlepszy sklep

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟