نکاتی برای استفاده از رادیاتور دکوراتیو

  • رادیاتورهای قدیمی با ظاهر نامناسب و یا نصب در محلی نامناسب سبب شده است که دکوراسیون منازل تحت تاثیر قرار گیرد و از این رادیاتور در دکوراسیون مدرن امروزی کمتر استفاده شود.

    برای اینکه بتوانیم یک ظاهر لوکس و مدرن به رادیاتورها بدهیم می‌توانیم از رادیاتورهای دکوراتیو استفاده نماییم.

    رادیاتور شوفاژ رادیاکو Charm Plus

    رادیاتورهای دکوراتیو تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی دارند. این رادیاتورها در شکل و مدل‌های متفاوتی از جنس استیل و رنگ نقره‌ای، طلایی و برنز مات و براق طراحی و تولید می‌شوند و علاوه بر گرمایش، ظاهر بسیار زیبایی به منازل و دکوراسیون داخلی می‌دهند.

    رادیاتور شوفاژ هارمونی رادیاکو

    حوله خشک‌کن دکوراتیو

    حوله خشک‌کن‌های دکوراتیو در حمام نیز یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی حمام به شمار می‌روند. امروزه حمام از عناصر مهم یک منزل زیبا و شیک شناخته می‌شود. با استفاده از حوله خشک‌کن‌های دکوراتیو از جنس استیل و در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و برنز براق و مات که در برابر خوردگی مقاوم و به سادگی قابل تمیزکردن هستند، می‌توانید علاوه بر کیفیت در گرمایش از زیبایی آن در حمام لذت ببرید.

    حوله خشک کن وسپیاری

    عوامل موثر بر انتخاب رادیاتور مناسب

    برای انتخاب رادیاتور و حوله خشک‌کن مناسب عواملی نظیر راندمان حرارتی، گرمایش یکنواخت، تعداد پره، اندازه آکس، انتخاب شیرآلات مناسب و ظرافت ظاهری باید مورد توجه قرار گیرد:

    حوله خشک کن رادیاتور پن فلوت رادیاکو

    ظرافت ظاهری

    ظریف و زیبا بودن رادیاتور و حوله خشک‌کن دکوراتیو و کبفبت متریال آن یکی از عوام مهم و موثر در انتخاب رادیاتور و حوله خشک‌کن می‌باشد.

    اندازه آکس

    فاصله بین شیر لوله ورودی و خروجی آب در رادیاتور را آکس می‌گویند (آکس استاندارد در رادیاتورها 50 سانتی‌متر می‌باشد.). در هنگام خرید باید به آکس رادیاتورها و حوله خشک‌کن‌ها توجه کرد، چون این آکس در رادیاتور‌ و حوله خشک‌کن‌های دکوراتیو متغیر و همچنین قابلیت سفارشی نیز دارد.

    شیرآلات مناسب

    از آنجایی که هنگام خرید رادیاتور و حوله خشک‌کن، شیرآلات همراه آن‌ها نیست و جداگانه باید این شیرآلات تهیه شوند، انتخاب شیرآلات مناسب زیبایی رادیاتور و حوله خشک‌کن را دو چندان می‌کند.

    تعداد پره ها

    برای محاسبه تعداد پره مورد نیاز برای رادیاتور و حوله خشک‌کن باید میزان گرمای مورد نیاز برای اتاق، حمام یا سالن را محاسبه نمود. معمولا میزان گرمای مورد نیاز برای یک منزل مسکونی با یک دیوار همجوار با هوای سرد 90 کیلوکالری، برای یک آپارتمان در طبقه آخر و با چند دیوار در جوار هوای سرد 120 کیلو کالری به ازای هر متر مربع است. این میزان را به طور تقریبی در متراژ محیط ضرب کرده و با تقسیم بر میزان کیلوکالری آزاد شده از هر پره، تعداد پره‌ها به دست می‌آید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟