سرامیک طرح پارکت

  • استفاده از چوب و پارکت در دکوراسیون داخلی منازل، باعث زیبایی و گرم تر شدن فضای خانه می شود. محدودیت های پارکت سبب می شود که برخی از انتخاب پارکت صرف نظر کنند.

    برای بهره بردن از زیبایی چوب و پارکت و همچنین رفع محدودیت های استفاده از پارکت، شما می توانید از سرامیک پرسلان طرح پارکت انتخاب و استفاده نمایید.

    مزیت سرامیک طرح پارکت چیست؟

    سرامیک قیمت کمتری نسبت به پارکت دارد و تمیز کردن سرامیک بسیار راحت تر از پارکت است.

    طراحی سرامیک پارکتی به شکلی است که بافت و گره های چوب را به خوبی در فضا تداعی کرده و حس زیبایی و گرما به فضا می بخشد.

    سرامیک طرح پارکتی چوب

    کاربرد سرامیک طرح پارکت

    سرامیک طرح پارکت را می توان در اکثر فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد و هیچ محدودیتی ندارد.

    این سرامیک ها برای استفاده در کف و دیوار فضاهای داخلی مسکونی، ویلایی، اداری شامل سرویس، آشپزخانه، سالن و فضای نشیمن، دیوار Tv Room و فضاهای خارجی شامل روف گارن، حیاط، تراس، محوطه استخر و نمای ساختمان مناسب است و همچنین می توان برای فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد تجاری نیز به کار برد.

    طرح و رنگ های متنوع این سرامیک ها، طیف گسترده ای از انتخاب را پیش روی شما قرار می دهد که می توانید متناسب با دکوراسیون طرح و رنگ ایده آل خود را انتخاب نمایید.

    سرامیک طرح پارکتی چوب

    مزایا و معایب سرامیک های طرح پارکتی

    مزایا: از مهمترین مزیت های سرامیک می توان به استحکام بالا، مقاوم در برابر آب، تمیزی آسان اشاره کرد که این مزیت ها سبب شده است که بسیاری از افراد به جای پارکت از این سرامیک ها استفاده نمایند.

    سرامیک نسبت به پارکت هزینه کمتری و دوام بیشتری دارد که در نتیجه استفاده از آن با هزینه ی کمتر همان جلوه و کاربرد را دوام و طول عمر بیشتر خواهید داشت.

    معایب: از معایب سرامیک طرح پارکت می توان به انتقال سرما به فضا در فصول سرد و لغزندگی در مواقعی که خیس یا مرطوب می شود اشاره کرد.

    بازرگانی شهیدی بازه ی انتخاب گسترده ای از سرامیک های طرح پارکتی را از برندهای سرامیک پما، سروکوارنتا، کرابن و کرگرس فراهم آورده است که می توانید با کلیک بر روی این لینک سرامیک ها را مشاهده بفرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟