سرامیک کف و دیوار راهرو

  • اولین فضایی که در هنگام ورود به یک ساختمان نظر افراد را به خود جلب می کند، فضای راهرو و راه پله است. در صورت داشتن راهرو و راه پله بزرگ باید به نمای آن توجه ویژه ای داشت؛ چرا که زیبایی و لوکس بودن نمای راه پله اولین تصویری است که در ذهن افراد از یک ساختمان نقش می بندد. سرامیک کف و دیوار راهرو اولین المانی است که در زیبا سازی این فضا نقش مهمی ایفا می کند.

    از این رو سرامیک با توجه به تنوع بالا و نداشتن هیچ گونه محدودیتی در طرح، یکی از گزینه های مناسب برای پوشش کف و دیوار راهرو و راه پله می باشد که می تواند به افراد حس زیبایی و لوکس بودن را هنگام ورود به ساختمان القا کند.

    سرامیک مخصوص راه پله و راهرو

    سرامیک راهرو و راه پله را می توان از طرح های متنوع و همچنین طرح های ساده صاف و یا برجسته انتخاب کرد. این سرامیک ها با ضخامت بالا، برای استفاده در کف و دیوار فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد مناسب است.

    با توجه به کمبود نور در فضای راه پله و راهرو، سرامیک های با رنگ روشن و براق مناسب هستند که سبب می شوند فضا روشن تر به نظر برسد. مزیت دیگر سرامیک برای راهرو، تمیز شدن سریع و آسان آن است. همچنین در سرامیک امکان انتخاب ضخامت های متفاوت بسته به اینکه به عنوان کفپوش استفاده می شود یا دیوارپوش، وجود دارد.

    سرامیک راهرو

    ویژگی سرامیک مخصوص راهرو و راه پله

    از آنجای که فضای راه پله و راهرو جزو فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد هستند، در انتخاب سرامیک مورد استفاده در این فضاها باید به موارد زیر دقت کنیم:

    1)دوام و مقاومت بالا

    سرامیک راهرو یا راه پله باید دارای خاصیت پرسلانی باشد و جذب آب آن نزدیک به صفر باشد؛ خاصیت پرسلانی سبب می شود که سرامیک در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم باشد.

    همچنین این سرامیک باید در برابر مواد شیمیایی و فشار ناشی از ترافیک سنگین و تردد زیاد نیز مقاوم باشد.

    2)پایداری رنگ سرامیک در مقابل شست و شوی متعدد

    از آنجایی که فضای راهرو و راه پله پرتردد ترین فضای یک ساختمان است، باید به صورت مداوم شست و شو شود. کیفیت سرامیک باید به گونه ای که باشد که در اثر شست و شو، رنگ آن آسیب نبیند.

    3)لعاب سطح سرامیک

    لعاب سرامیک بر اساس کاربرد سرامیک که در کف راهرو استفاده شود و یا در دیواره باید انتخاب گردد. برای سرامیک دیوار می توانیم هم از سرامیک پولیش و هم سرامیک مات استفاده کنیم؛ ولی باید به این نکته توجه داشت که استفاده از سرامیک پولیش برای دیوار سبب انعکاس بیشتر نور و در نتیجه روشن تر شدن فضا می شود.

    اما در مورد سرامیک کف با توجه به ترافیک سنگین و پرتردد بودن باید از سرامیک مات استفاده نماییم تا به مرور زمان دچار آسیب و صدمه نگردد.

    سرامیک کف راهرو و راه پله

    برای سرامیک کف راهرو می توان از سرامیک های طرح بتن، کلکته و طرح چوب پارکتی با لعاب سطح مات استفاده کرد. این سرامیک در برابر تردد و ضربه مقاوم هستند و به راحتی نیز تمیز می شوند و از این رو گزینه مناسبی برای کف راه پله می باشند. سرامیک کف باید به گونه ای انتخاب شود که با سرامیک دیوار هارمونی و هماهنگی داشته باشد. همچنین در انتخاب ابعاد سرامیک کف نیز باید دقت داشته باشیم که در کنار سرامیک دیوار به صورت منظم و یکپارچه قرار گیرد و نمای زیبا را ورودی ساختمان و خانه خلق کند.

    سرامیک دیوار راهرو و راه پله

    برای سرامیک دیوار راهرو بهتر است از رنگ های روشن و طرح های کلکته، بتن (رنگ روشن) با لعاب سطح پولیش استفاده نماییم. رنگ روشن با سطح پولیش با انعکاس بیشتر نور فضا را روشن تر و کمبود نور فضای راه پله را جبران می کند. در نتیجه فضای راهرو و راه پله بزرگ تر و دلبازتر به نظر می رسد.

    سرامیک راهرو

    قیمت سرامیک راهرو و راه پله

    قیمت سرامیک راهرو و راه پله به نوسانات بازار و نرخ ارز، درجه کیفیت سرامیک و برند تولید کننده آن بستگی دارد. سرامیک ها بر اساس ابعاد، کیفیت، جنس، مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت، دوام و ماندگاری و همچنین رنگ (هرچه رنگ رنگ سرامیک تیره تر باشد، قیمت بیشتر می شود) قیمت گذاری می شوند. همچنین هرچه ابعاد سرامیک بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

    جهت استعلام قیمت و مشاوره برای انتخاب سرامیک مناسب راه پله و راهرو با کارشناسان مجموعه بازرگانی شهیدی تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 Comments

    1. najlepszy sklep گفت:

      Wow, marvelous blog structure! How long have you ever been blogging for?

      you make blogging glance easy. The overall look of your website is fantastic, as
      neatly as the content! You can see similar here e-commerce

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟