اسلب سرامیک پرسلانی

  • امروزه استفاده از اسلب سرامیک های پرسلانی برای ایجاد زیبایی های خاص و لوکس در دکوراسیون داخلی رایج شده است. این سرامیک ها در اندازه، رنگ و طرح های متنوع برای استفاده به عنوان پوشش کف و دیوار فضاهای مسکونی، اداری و تجاری طراحی و تولید شده اند.

    سرامیک اسلب یکی از انواع سرامیک های پرسلانی است که در سایز بزرگ تولید ور روانه بازار می گردد. این نوع سرامیک ها انتخاب مناسبی برای افراد سخت پسند و افرادی است که به دنبال انتخاب کالایی لوکس و خاص هستند.

    سرامیک اسلب چیست؟

    واژه اسلب (Slab) در انگلیسی به معنی تخته های بزرگ و یا تکه های بزرگ می باشد. در نتیجه می توان گفت که سرامیک اسلب، سرامیک های بزرگ و یک تکه هستند که طرح سرامیک به صورت یکنواخت در تمامی سطح آن پخش شده است. این سرامیک ها در سایز های بزرگ تر از حد معمول مانند 240*120، 280*120، 320*160 و … تولید می شوند.

    اسلب سرامیک پرسلانی

    ویژگی ها و مزایا

    سرامیک اسلب تمامی ویژگی های سرامیک را دارا می باشد و علاوه بر این ویژگی ها به صورت یک تکه و در ابعاد بزرگ تولید می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

    • استحکام و مقاومت بالا در برابر شکست؛ سرامیک اسلب های پرسلانی دارای مقاومت و استحکام بالا در برابر هر گونه شکستگی و پریدگی می باشند. همچنین این سرامیک ها با توجه به خاصیت پرسلانی، در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین در برابر تغییرات دما مقاوم است.
    • ابعاد بزرگ و یک تکته؛ این سرامیک ها در ابعاد بزرگ و یک تکه تولید می شوند که در نتیجه سبب می شوند فضا یکنواخت و یک تکه به نظر آید. استفاده از این سرامیک ها سبب کاهش میزان بندکشی می گردد. با کاهش بندکشی علاوه بر زیبایی، تجمع آلودگی ها در فضای بند بین سرامیک ها نیز کاهش می یابد.
    • طرح و رنگ متنوع؛ سرامیک اسلب در طرح و رنگ متنوع طراحی و تولید می شود که این تنوع در طرح و رنگ کمک شایانی به طراحان و معماران دکوراسیون داخلی در خلق فضایی لوکس و جذاب می نماید. متنوع بودن طرح و رنگ سرامیک های اسلب موجب شده است که بتوان آن ها را با سایر عناصر دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد و یک هارمونی زیبا را در فضا ایجاد کرد.
    اسلب سرامیک پرسلانی

    کاربرد سرامیک اسلب

    سرامیک اسلب را می توان در تمامی فضاها استفاده کرد؛ البته با توجه به ابعاد بزرگ سرامیک اسلب، باید در انتخاب فضای مورد استفاده این سرامیک ها نهایت دقت را داشته باشیم. برخی از فضاهایی که می توانیم برای پوشش کف و دیوار آن ها از سرامیک اسلب استفاده نماییم، عبارتند از:

    1)دیوار پشت تلویزیون یا TV Wall

    استفاده از سرامیک اسب در دیوار پشت تلویزیون سبب می شود که فضای نشیمن و تماشای تلویزیون به یک محیط زیبا و روحیه بخش تبدیل شود.

    2)دیوار سرویس

    سرامیک اسلب با توجه به ابعاد بزرگ و یک تکه بودن، زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای سرویس می دهد. استفاده از این سرامیک ها در دیوار سرویس علاوه بر یکنواخت نشان دادن دیوار، موجب کاهش بند کشی و در نتیجه کاهش تجمع آلودگی در فضای بندها می گردد.

    3) سرامیک نمای ساختمان

    با توجه به خاصیت پرسلانی اسلب سرامیک ها و مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین مقاومت در برابر تغییرات دما، می توان از این سرامیک ها در نمای ساختمان نیز استفاده کرد.

    4)کف و دیوار لابی

    لابی اولین فضایی است که هر شخص در بدو ورود به ساختمان آن را مشاهده می نماید. از این رو می توان گفت که این فضا می تواند نشان دهنده ساختار و زیبایی یک ساختمان می باشد. سرامیک اسلب با تنوع در طرح و رنگ و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به سنگ های طبیعی، می تواند بهترین گزینه برای پوشش کف و دیوار لابی باشد تا تصویری زیبا و جذابی را در ذهن هر بیننده ای خلق نماید.

    5)کف و دیوار سالن، فضای نشیمن و اتاق خواب فضاهای مسکونی و ویلایی

    برای زیبایی فضای خانه می توان از سرامیک اسلب برای کف و دیوار سالن، فضای نشیمن و اتاق خواب ها استفاده کرد. استفاده از سرامیک های با ابعاد بزرگ و بدون بند سبب می شود فضای خانه بزرگ تر و یکنواخت به نظر برسد.

    6)کف و دیوار فضاهای با ترافیک سنگین مانند تالار، هتل، مراکز تجاری و رستوران ها

    اساس رونق کسب و کار این فضاها ایجاد محیط متمایز و متفاوت نسبت به رقباست. از این رو برای ایجاد محیطی زیبا و لوکس می توانیم از سرامیک های اسلب با طرح و رنگ های لوکس استفاده نماییم.

    اسلب سرامیک پرسلانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    4 Comments

    1. Joan Shafer گفت:

      Woah! I’m really enjoying the template/theme of this website.
      It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very difficult to get that “perfect balance” between superb usability
      and visual appeal. I must say you’ve done a amazing job with this.
      Also, the blog loads extremely quick for me on Opera.

      Exceptional Blog!

    2. Joseph Deaton گفت:

      It is perfect time to make some plans for the future and it’s time to
      be happy. I’ve read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things
      or advice. Maybe you could write next articles referring
      to this article. I wish to read even more things about it!

    3. Wow, fantastic weblog layout! How long have you ever
      been blogging for? you make running a blog look easy.
      The overall glance of your web site is fantastic, let alone the content!
      You can see similar here sklep online

    4. najlepszy sklep گفت:

      Wow, amazing blog format! How long have you
      ever been blogging for? you made running a blog glance easy.
      The total look of your website is excellent, let alone the content!
      You can see similar here sklep internetowy

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟