کاشی و سرامیک بین کابینتی

  • همانطور که در مقاله خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه اشاره شد، آشپزخانه یکی از قسمت های مهم خانه و به بیان دیگر قلب یک خانه است. از این رو باید به زیبایی، نظم، چیدمان و دکوراسیون آن توجه ویژه کنیم.

    کاشی و سرامیک بین کابینتی برای پوشاندن فضاهای خالی موجود در بین کابینت ها استفاده می شود که زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه ها می بخشد. این پوشش سرامیکی باید با کابینت ها و پوشش کف و دیوار آشپزخانه متناسب باشد تا تصویر زیبایی را در ذهن بیننده خلق کند.

    امروزه پیشرفت صنعت سرامیک سبب تنوع در طرح و رنگ کاشی و سرامیک های تولیدی شده که این امر سبب می شود که طرح و هارمونی خاص مدنظر را بدون هیچ محدودیتی طراحی و اجرا نماییم و یک هارمونی خاص متناسب با فضاهای در اطراف در آشپزخانه خلق نماییم.

    استفاده از کاشی و سرامیک های با سطح پولیش برای آشپزخانه باعث بازتاب نور و انعکاس آن و در نتیجه پدید آمدن فضای بزرگتر و دلبازتر در ذهن بیننده می گردد.

    سرامیک بین کابینتی

    ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

    سرامیک های بین کابینتی از آنجایی که در معرض پخت و پز هستند، باید دارای ویژگی هایی باشند که به مرور زمان آسیب نبینند. این ویژگی ها عبارتند از:

    مقاوم در برابر حرارت

    با توجه به حرارت ناشی از پخت و پز و اجاق گاز، کاشی و سرامیک بین کابینتی در معرض حرارت و گرمای ناشی از آن قرار دارد؛ از این رو سرامیک مورد استفاده باید در برابر حرارت و گرما مقاوم باشد.

    مقاوم در برابر ضربه

    با توجه به وجود اجسام تیز در محیط آشپزخانه یا روی صفحه کابینت، احتمال دارد که این اجسام ناخواسته به دیوار بین کابینت برخورد نمایند. بنابراین سرامیک بین کابینتی باید در برابر ضربه مقاوم باشد تا از ترک خوردن یا جدا شدن تکه ای از سرامیک جلوگیری شود.

    مقاوم در برابر آب و شستشو

    از آنجایی که محیط آشپزخانه یک محیط چرب ناشی از پخت و پز غذا است، باید به صورت مداوم نظافت و شستشو شود. در نتیجه سرامیک مورد استفاده بین کابینتی باید در برابر آب مقاوم باشد و به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را در اثر شستشو از دست ندهد.

    سرامیک بین کابینتی

    کاشی و سرامیک بین کابینتی مدرن

    کاشی و سرامیک بین کابینتی مدرن دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند که با هر سلیقه ای متناسب است.

    استفاده از سرامیک های تک رنگ یا با تکسچرهای همراه رگه و گل های مینیاتوری و همچنین سرامیک های طرح پارکتی چوب برای آشپزخانه های امروزی متداول است.

    در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است، توصیه می شود از کاشی و سرامیک بین کابینتی سفید استفاده گردد. استفاده از سرامیک سفید سبب افزایش بازتاب نور و در نتیجه دلبازتر شدن و بزرگ تر به نظر رسیدن آشپزخانه می گردد.

    سرامیک بین کابینتی

    قیمت کاشی و سرامیک بین کابینتی

    قیمت کاشی و سرامیک بین کابینتی علاوه بر اینکه به برند و کیفیت آن بستگی دارد، به عوامل دیگری نظیر ضخامت، ابعاد و جنس آن (از لحاظ پرسلان بودن یا نبودن) بستگی دارد.

    ابعاد مناسب سرامیک بین کابینتی

    فاصله استاندارد بین کابینت ها 60 سانتی متر می باشد. از این رو انتخاب سرامیک های متناسب با این ابعاد و ضریب برای استفاده در بین کابینتی مناسب است.

    سرامیک 120*60 مناسب ترین سرامیک برای استفاده در بین کابینت است که درزهای کمتری دارد و فضای بین کابینتی را یکپارچه می کند.

    همچنین از سرامیک سایز 90*30 نیز در بین کابینت می توانید استفاده نمایید.

    سرامیک بین کابینتی

    سرامیک بین کابینتی یکی از عوامل مهم زیبایی آشپزخانه است. حتی تغییر این سرامیک ها به تنهایی نیز نمای جدیدی به فضای آشپزخانه های قدیمی می بخشد و آن را زیباتر جلوه می دهد.

    بازرگانی شهیدی با ارائه برندهای کاشی تبریز، کرابن سرامیک، کرگرس، سرامیک پما، سروکوارنتا و اسپینکر طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های متنوع را در اختیار شما می گذارد که می توانید بر اساس رنگ کابینتی ها و سرامیک کف و دیوار آشپزخانه، سرامیک متناسب با آن ها را انتخاب نمایید.

    برای مشاهده سرامیک های سایز 120*60 و مناسب برای بین کابینتی روی لینک زیر کلیک نمایید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟