نمایندگی اسپینکر Spainker تهران

  • اسپینکر Spainker

    برند اسپینکر تحت لیسانس اسپانیا و از زیر مجموعه های گروه صنعتی کاشی تبریز است. همکاری و اتحاد بین 2 کشور ایران و اسپانیا که از کشورهای پیشرو و با تجربه در صنعت سرامیک هستند، سبب طراحی و تولید کاشی و سرامیک کف و دیوار با طرح های مدرن و به روز شده است. محصولات برند اسپینکر ترکیبی از به روزترین تکنولوژی با بالاترین کیفیت می باشد.

    در برند اسپینکر تمرکز بر روی ارائه محصولات با کیفیت و مدرن به روز می باشد که با به کارگیری تکنیک و دانش روز بهترین انتخاب را برای مهندسین و فعالان صنعت ساختمان فراهم می آورد. کاشی و سرامیک اسپینکر متناسب با علم دکوراسیون و طراحی داخلی بوده و برای استفاده در تمامی سبک های معماری کلاسیک، مدرن و … متناسب است.

    در طراحی و تولید محصولات برند اسپینکر حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن به طبیعت طی فرآیند تولید کاشی و سرامیک از انتخاب مواد خام اولیه گرفته تا مرحله پایانی یعنی ارسال سرامیک از الویت بالایی برخوردار است که دائما به آن توجه می شود.

    کاشی و سرامیک اسپینکر Spainker

    طرح و رنگ سرامیک اسپینکر

    تنوع در طرح و رنگ کاشی و سرامیک اسپینکر سبب شده است که این محصولات برای استفاه در تمامی سبک های معماری و دکوراسیون داخلی مناسب باشد. این سرامیک ها برای استفاده در تمامی فضاهای داخلی و خارجی با کاربری های متفاوت مسکونی، ویلایی و پرتردد اداری و تجاری مناسب هستند.

    همچنین سرامیک های پرسلان اسپینکر با توجه به ویژگی مقاومت و دوام بالا برای استفاده در فضاهای خارجی و همچنین نمای ساختمان نیز مناسب هستند.

    اسپینکر با داشتن طرح و رنگ های متنوع، تمامی نیازهای طراحان و معماران دکوراسیون داخلی را بر طرف می سازد.

    کاشی و سرامیک اسپینکر Spainker

    ابعاد و سایز کاشی و سرامیک اسپینکر

    کاشی و سرامیک اسپینکر با داشتن سایز و ابعاد متنوع از 30*30 گرفته تا 120*120، نیازهای معماران و طراحان دکوراسیون داخلی را برطرف می سازد و می توان بر اساس فضای مورد نظر، سرامیک با طرح و ابعاد مناسب را برای آن انتخاب کرد:

    • سایز 30*30 و 40*40: برای استفاده در کف سرویس و آشپزخانه
    • سایز 120*20: طرح چوب پارکتی برای پوشش کف و دیوار
    • سایز 120*40، 90*30، 100*33: برای استفاده در دیوار سرویس و آشپزخانه
    • سایز 160*80 و 120*60: برای استفاده در کف و دیوار فضاهای داخلی و خارجی؛ سالن ها، لابی، نمای ساختمان و …
    • سایز 120*120، 95*95، 80*80 و 60*60: برای استفاده در کف فضاهای داخلی و خارجی مسکونی، ویلایی و فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد اداری و تجاری.
    کاشی و سرامیک اسپینکر Spainker

    نمایندگی اسپینکر تهران

    با توجه به رشد روز افزون ساخت و ساز، تامین کالاهای وابسته به صنعت ساختمان نیز رشد و گسترش یافته است.

    کاشی و سرامیک یکی از اقلام وابسته به صنعت ساختمان است که تنوع بالا در سایز، طرح و رنگ آن ها سبب شده است که بازه ی انتخاب وسیعی پیش روی معماران و طراحان دکوراسیون داخلی باشد.

    بازرگانی شهیدی نماینده فروش محصولات برند اسپینکر، ضمن ارائه طیف وسیعی از تمامی محصولات کاشی و سرامیک برند اسپینکر، اقدام به ارائه مشاوره و خدمات مهندسی از قبیل طراحی 3D، پشتیبانی و اجرا می نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟