حوله خشک کن و رادیاتور دکوراتیو

  • امروزه پیشرفت علم طراحی و توسعه صنعت دکوراسیون داخلی باعث تولید حوله خشک کن و رادیاتورهای دکوراتیوی شده است که علاوه بر ظرفیت گرمایش بالا، فضایی زیبا و لوکس را خلق می کند. طرح های متنوع و خلاقانه این حوله خشک کن ها و رادیاتورها، مشتریان را به سوی خود جذب می کند که ما دراین مقاله به بررسی این حوله خشک کن و رادیاتورها می پردازیم.

    رادیاتور و حوله خشک کن دکوراتیو چیست؟

    این رادیاتور و حوله خشک کن ها که تزئینی نیز نامیده می شوند، همانگونه که از نامش پیداست ظاهری زیبا و متفاوت به فضای سالن و سرویس بهداشتی و حمام منازل و شرکت های می دهند. این رادیاتور و حوله خشک کن ها در ابعاد متفاوت و به صورت افقی یا عمودی طراحی و تولید می شوند و قابلیت سفارشی سازی بر حسب آکس و مدل برقی نیز در آن ها وجود دارد.

    این رادیاتورها با تمامی سبک های معماری مدرن، کلاسیک و سنتی هماهنگ و برای تمامی فضاها قابل اعم از سالن، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام، فضای مرطوب استخرها و … قابل استفاده هستند.

    این رادیاتورها از جنس استیل مات یا براق و با فرم و شکل ظاهری هندسی، غیر هندسی و انتزاعی طراحی و تولید شده اند.

    حوله خشک کن رادیاکو Radiaco Element

    مکانیزم عملکرد رادیاتورهای دکوراتیو

    مکانیزم عملکرد گرمایشی این رادیاتورها همانند رادیاتورهای قدیمی به وسیله آب گرم شده توسط موتورخانه یا پکیج می باشد. البته این رادیاتورها در نوع برقی هم طراحی و تولید می شوند که برای فضاهایی که امکان لوله کشی وجود ندارد، المنت رادیاتور به برق وصل شده و موجب گرمایش فضا می شود.

    رادیاتور و حوله خشک کن دکوراتیو از جنس استیل

    شکل پذیری بالای استیل سبب شده است که رادیاتورها و حوله خشک کن های از جنس استیل با طرح و شکل متنوعی تولید شود. از این رو این رادیاتورها از محبوب ترین رادیاتورهای دکوراتیو به شمار می روند که می توان بر حسب هر فضایی بهترین انتخاب را انجام داد.

    کیفیت و دوام بالای استیل سبب می شود که این رادیاتورها به مروز زمان زنگ نزد. خاصیت هدایت حرارتی بالای استیل سبب انتقال حرارت یکنواخت و افزایش ظرفیت گرمایشی رادیاتور می شود. همچنین این افزایش ظرفیت گرمایشی سبب صرفه جویی در انرژی می شود.

    Radiaco Bamboo Plus

    مزایای رادیاتورهای دکوراتیو استیل نسبت به رادیاتورهای دیگر

    • شکل پذیری بالای استیل و تنوع در طرح و شکل سبب شده است که برای هر فضایی و هر نوع لوله کشی مناسب و همچنین قابلیت نصب به صورت عمودی یا افقی را دارا باشد.
    • مقاوم در برابر زنگ زدگی و رسوب سبب می شود که رادیاتور در طول مدت دچار آسیب نشود.
    • تنوع بالای رنگ در سطح براق، مات و ترکیبی دست معماران و طراحان دکوراسیون داخلی را باز گذاشته است.
    • ضخامت کم در این رادیاتور سبب می شود که رادیاتور فضای کمی را اشغال کند.
    • هدایت حرارتی بالای استیل موجب افزایش ظرفیت گرمایشی و صرفه جویی در انرژی می شود.
    • قابلیت سفارش در مدل های برقی برای فضاهایی که امکان لوله کشی وجود ندارد.

    قابلیت سفارش بر اساس آکس

    آکس رادیاتور و حوله خشک کن های دکوراتیو قابلیت سفارشی سازی بر حسب ابعاد را دارا می باشد. حتی می توان آکس را به صورت عمودی یا افقی سفارشی سازی کرد.

    کاشی تبریز کانورس Tabriztile Convers

    رنگ و سطح رادیاتور و حوله خشک کن های دکوراتیو

    قابلیت PVD در تمامی رادیاتورهای دکوراتیو استیل وجود دارد و می توان این رادیاتورها را در رنگ های نقره ای استیل، طلایی، سفید، مشکی، مسی و دودی سفارش داد. تمامی این رنگ ها تحت فرآیند PVD در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و به مرور زمان دچار پوسیدگی و ریختگی نمی شود.

    بازرگانی شهیدی با ارائه حوله خشک کن و رادیاتورهای دکوراتیو ، فضایی لوکس و زیبا را در کنار ظرفیت گرمایشی بالا برای شما پدید می آورد. شما می توانید با مراجعه به شوروم و یا تماس با کارشناسان ما از مشاوره لازم جهت خرید و انتخاب حوله خشک کن و رادیاتور دکوراتیو بهره مند شوید.

    نظرات و سوالات خود را در پایان مقاله با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟