سرامیک طرح بتن، مزایا و معایب

  • امروزه آرشیتکت ها و طراحان دکوراسیون داخلی اغلب از سبک های مدرن و مینیمال در طراحی های خود استفاده می کنند. سرامیک طرح بتن (سیمان) یکی از پوشش های مناسب برای کف و دیوار در سبک های مدرن امروزی است که با داشتن رنگ های خنثی با هر متریالی همخوانی دارد و هماهنگ است؛ از این رو این سرامیک ها در هر سبک دکوراسیونی کاربرد دارد و استفاده از آن در کف یا دیوار، جلوه زیبایی به فضای مورد استفاده می بخشد.

    سرامیک طرح بتن

    سرامیک طرح بتن به واسطه دارا بودن سبک مدرن و مینیمال امروزه از محبوب ترین سرامیک ها در میان طراحان دکوراسیون داخلی است و در اغلب بخش های ساختمان از آن استفاده می گردد و کاربرد دارد. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که این سرامیک ها با رنگ های متفاوت و طیف رنگی روشن تا تیره و همچنین سطح های متفاوت صاف و برجسته و لعاب سطح مات و حتی پولیش برای فضاهای داخلی طراحی و تولید شوند.

    رنگ های متنوع این سرامیک ها سبب شده است که شما بتوانید سبک مورد نظر دکوراسیون و طراحی خود را در فضا پیاده سازی کنید. سرامیک طرح بتن برای استفاده در تمامی فضاهای داخلی و خارجی مسکونی، ویلایی، اداری و پر تردد تجاری اعم از کف و دیوار سرویس، کف سالن ها، کف و دیوار راهرو، کف و دیوار پارکینگ، کف حیاط و روف گاردن و … مناسب است. همچنین این سرامیک ها با توجه به داشتن مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و رطوبت، برای استفاده به عنوان سرامیک نما نیز مناسب هستند.

    سرامیک پرسلان طرح بتن Beton ceramic

    ابعاد سرامیک طرح بتن

    با توجه کاربرد وسیع و فراوان این سرامیک ها و استفاده از آن در تمامی فضاها، این سرامیک ها در همه ابعاد 90*30، 60*60، 80*80، 120*60، 160*80، 100*100 و همچنین اسلب های سرامیک سایز بزرگ 120*120، 240*120، 280*120 و 320*160 طراحی و تولید شده است. استفاده از سرامیک های اسلب و سایز بزرگ فضا را بزرگ تر از آنچه که هست نمایش می دهد.

    انتخاب سایز مورد استفاده برای هر فضا باید بر اساس مساحت آن فضا صورت گیرد تا برش و به اصطلاح پرتی سرامیک کمتر باشد.

    سرامیک پرسلان طرح بتن Beton ceramic

    لعاب سطح سرامیک طرح بتن

    سرامیک طرح بتن با لعاب سطح مات و پولیش و با تکسچر های صاف و برجسته تولید شده است. سطح صاف پولیش برای فضاهای داخلی مناسب است و سطح صاف یا برجسته مات برای استفاده در هم فضای داخلی و هم فضای خارجی با توجه به مقاومت آن ها کاربرد دارد.

    ذکر این نکته ضروری است که می توان برای فضاهای خارجی برای جلوگیری از لیز خوردن، از تکسچر برجسته این سرامیک ها استفاده کرد؛ فضاهای مانند تراس، روف گاردن، محوطه استخر و …

    ویژگی سرامیک های طرح بتن

    سرامیک های طرح بتن با وجود داشتن خاصیت پرسلانی، دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری به شرح ذیل هستند:

    • جذب آب نزدیک به صفر و مقاوم در برابر یخ زدگی
    • مقاوم در برابر سایش و خط و خش
    • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
    • مقاوم در برابر اشعه UV و تابش نور خورشید
    • سهولت در نظافت و شستشو
    • تنوع در طرح و طیف رنگی روشن تا تیره
    • هماهنگی و تناسب با تمامی سبک های دکوراسیون داخلی به واسه داشتن رنگ خنثی
    سرامیک پرسلان طرح بتن Beton ceramic

    سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی

    این سبک از پرطرفدارترین و محبوب ترین طرح ها در دکوراسیون داخلی می باشد که بر اساس نظم و سادگی چیدمان طراحی می شود.مهم ترین ویژگی سبک مینیمال استفاده از رنگ خنثی در طرح و چیدمان وسایل می باشد که سرامیک یا اسلب سرامیک طرح بتن با داشتن رنگ های خنثی و طیف رنگی روشن تا تیره این رنگ ها، گزینه مناسبی برای پوشش کف یا دیوار به حساب می آید.

    کاربرد سرامیک طرح بتن

    سرامیک طرح بتن با توجه به خاصیت های پرسلانی و لعاب مات، کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان دارد و تقریبا در تمامی فضاها قابل استفاده است.

    شما می توانید در تمامی فضاهای داخلی و خارجی مسکونی، ویلایی، اداری و پرتردد تجاری استفاده نمایید. خاصیت پرسلان بودن این سرامیک ها و مقاومت در برابر تغییرات دما و یخ زدگی سبب شده است که این سرامیک ها در نمای ساختمان ها و فضاهای خارجی تراس، روف گاردن، حیاط و … قابل استفاده باشند.

    سرامیک پرسلان طرح بتن Beton ceramic

    مزایای استفاده از سرامیک طرح بتن

    مقاومت بالای این سرامیک سبب شده است که بتوانیم در تمامی فضاهای داخلی و خارجی از آن استفاده کنیم. این سرامیک علاوه بر زیبایی، دارای ویژگی سهولت در نصب و هماهنگی با انواع چیدمان ها را دارا می باشد. به طور خلاصه می توان برای مزایای استفاده از این سرامیک ها به موارد زیر اشاره کرد:

    • رنگ خنثی و هماهنگی با سبک مینیمال و تمامی چیدمان ها
    • سهولت در نظافت و تمیز کردن
    • مقاومت در برابر سایش و خط و خش
    • قابلیت استفاده در تمامی فضاهای داخلی و خارجی
    • قابلیت استفاده در فضاهای با ترافیک سنگین و پر تردد تجاری و اداری
    • قابلیت کارکرد در نمای ساختمان
    سرامیک پرسلان طرح بتن Beton ceramic

    قیمت سرامیک طرح بتن

    قیمت سرامیک های طرح بتن با لعاب سطح مات از سرامیک های ماربل و با لعاب پولیش مناسب تر است. قیمت این سرامیک بر اساس ابعاد و رنگ مورد استفاده محاسبه می گردد و شما می توانید با محاسبه مساحت مورد نیاز و بر اساس پلن فضای مورد استفاده، ابعاد مورد نظر را انتخاب و بر حسب رنگ قیمت نهایی این سرامیک را بررسی نمایید.

    برای مشاهده سرامیک های طرح بتن مجموعه بازرگانی شهیدی روی این لینک کلیک نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟