نمایندگی گروه صنایع کاشی تبریز تهران

  • کیفیت بالای محصولات گروه صنایع کاشی تبریز، سبب شده است که فعالیت نمایندگی های فروش این شرکت در سراسر کشور گسترده شود. بازگانی شهیدی به عنوان نمایندگی گروه صنایع کاشی تبریز در تهران – خیابان شیراز توانسته نظر مشتریان را به محصولات این شرکت جلب نماید.

    امروزه کاشی های متنوعی با برندهای متفاوت در بازار عرضه می شود، ولی تنوع بالا در سایز، رنگ، طرح، مقاومت و کیفیت مناسب محصولات گروه صنایع کاشی تبریز سبب شده است که معماران و طراحان دکوراسیون داخلی بتوانند انتخابی مناسب و ایده آل متناسب با فضای مورد استفاده انجام دهند.

    کاشی تبریز آدری TabrizTile Audry
    کاشی تبریز آدری Tabriz Tile Audry

    برندهای زیر مجموعه گروه صنایع کاشی تبریز

    برندهای کاشی تبریز، کرابن سرامیک تبریز و کرگرس از جمله برندهایی هستند که در مجموعه صنایع کاشی تبریز طراحی و تولید می شوند. این مجموعه از برندها (تحت لیسانس اسپانیا) محصولات بسیار با کیفیتی در طرح و سایز های متفاوت برای انواع فضاها تولید می کنند. از سایز های 60*20 مخصوص سرویس و بین کابینتی گرفته تا سایز 120*120 سانتی متر که مخصوص کف می باشد.

    کاربرد محصولات گروه صنایع کاشی تبریز

    طیف گسترده سایز و اندازه کاشی و سرامیک های تولیدی این مجموعه سبب شده است که این شرکت، محصول متناسب با تمامی فضاها را به شرح زیر ارائه دهد.

    سرامیک های مات با ضخامت 2 سانتی متر برای فضاهای خارجی و فضای پارکینگ، کاشی و سرامیک سرویس با سطح پولیش و مات، سرامیک های مناسب برای کف فضاهای داخلی مسکونی، ویلایی، سرامیک های مناسب برای فضاهای با ترافیک سنگین و پرتردد تجاری، اداری و بیمارستانی و همچنین سرامیک های مقاوم در برابر تغییرات دما جهت استفاده در نما

    کرگرس پرادا Kergres Prada
    کرگرس پرادا Kergres Prada
    اگر قصد انتخاب کاشی و سرامیک دارید، بازرگانی شهیدی با ارائه طیف گسترده ای از کاشی و سرامیک گروه صنایع تبریز شما را در انتخاب کاشی و سرامیک با کیفیت و قیمت مناسب یاری می نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟