خرید کاشی و سرامیک سرویس حمام

  • در انتخاب و خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام باید به نکاتی از قبیل جنس، طرح و رنگ کاشی و سرامیک توجه داشته باشیم. در این مقاله ما به شرح این نکات پرداخته و راهنمایی های مناسب برای خرید کاشی وسرامیک را به شما ارائه می نماییم.

    تنوع بالای رنگ و طرح کاشی و سرامیک های موجود در بازار سبب شده است که بتوانید با توجه به دکوراسیون و متناسب با فضای مورد استفاده با هر متراژی بهترین انتخاب را انجام دهید و طرح معماری داخلی مورد نظر خود را اجرا کنید. در زیبایی یک سرویس، کاشی و سرامیک نقش اصلی را ایفا می کند.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    قبل از هر انتخابی ابتدا باید نکاتی در مورد فضای مورد استفاده سرویس بهداشتی و حمام را در نظر گرفت:

    بررسی فضای سرویس بهداشتی و حمام

    1-متراژ سرویس بهداشتی

    با توجه به اینکه امروزه اکثر سرویس ها با متراژ پایین و کوچک هستند، نباید از کاشی هایی استفاده کنیم که فضا را کوچک تر جلوه دهد؛ از این رو در سرویس های کوچک سعی میکنیم که از کاشی های با رنگ روشن استفاده کنیم.

    اما اگر فضای سرویس بهداشتی بزرگ باشد، می توانیم از رنگ های تیره و ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده نماییم.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    2-بهداشت و تمیزی در فضای سرویس

    با توجه به پرتردد بودن سرویس بهداشتی و حمام و جلوگیری از انتشار و رشد میکروب ها، این فضا باید به صورت مداوم تمیز شود. از این رو بهداشت و تمیزی سرویس بهداشتی و حمام از ویژگی های اصلی در انتخاب و خرید کاشی و سرامیک است.

    کاشی و سرامیک رنگ تیره کثیفی ها را نشان نمی دهد؛ در نتیجه بهتر است که برای نظافت و پاکیزگی سرویس بهداشتی و حمام از رنگ های روشن استفاده نماییم تا کثیفی ها به راحتی نمایش داده شوند.

    3-سبک دکوراسیون داخلی

    رنگ و طرح کاشی و سرامیک در سبک های معماری یا دکوراسیون داخلی متفاوت اعم از لوکس، مدرن و مینیمال متفاوت است. پس باید به این نکته توجه داشت که طرح و رنگ کاشی و سرامیک انتخاب شده با سبک معماری همخوانی داشته باشد تا تصویر زیبایی در ذهن افراد خلق کند.

    رنگ کاشی و سرامیک سرویس

    رنگ های روشن با توجه به اینکه نور را بیشتر منعکس می کنند، سبب می شوند فضا بزرگتر به نظر برسد. به همین دلیل استفاده از رنگ های روشن برای سرامیک سرویس و حمام رایج تر است. دلیل دیگر استفاده از سرامیک های با رنگ روشن این است که هرگونه لکه و کثیفی روی این سرامیک ها خیلی سریع نمایان شده و می توان نسبت به پاک کردن و ضدعفونی کردن آن اقدام کرد.

    رنگ های روشن نظیر سفید، کرم، طوسی روشن با همه ی سبک های دکوراسیون اعم از مدرن و مینیمال، کلاسیک و سنتی هماهنگ هستند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. علاوه بر این استفاده از این رنگ ها محیط سرویس را گرم تر می کند.

    همچنین در سرویس های با ابعاد بزرگ می توان از سرامیک های با رنگ تیره و یا ترکیب تیره و روشن استفاده نمود.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    سرامیک کف سرویس

    از آنجایی که کف سرویس مدام شسته می شود و خیس است، بهتر است از سرامیک های مات با ابعاد و اندازه کوچه استفاده کنیم. استفاده از ابعاد کوچک، بندکشی بین کاشی و سرامیک را افزایش می دهد که این بندکشی ها سبب جلوگیری از لیز خوردن روی کاشی و سرامیک می شود.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    سرامیک دیوار سرویس

    برای دیوار سرویس می توان از کاشی و سرامیک با ابعاد کوچک تا بزرگ استفاده کرد. ابعاد کاشی و سرامیک را برای سرویس می توان بر حسب ابعاد فضای مورد استفاده به گونه ای انتخاب کرد که کمترین پرتی را داشته باشیم.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    استفاده ترکیبی از سرامیک اسلب پرسلان در یک دیوار و سرامیک با ابعاد کوچک تر در دیوارهای دیگر، طرحی لوکس و زیبا حتی در سرویس های با ابعاد کوچک خلق می کند. امروزه سرامیک های ابعاد 160*80، 120*60 و 120*40 بیشترین استفاده را در دیوار سرویس دارند. این سرامیک ها را می توان در کنار سرامیک اسلب سایز بزرگ 280*120 استفاده کرد.

    خرید و قیمت سرامیک سرویس Bathroom Ceramic

    خرید و قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

    از آنجایی که سرویس بهداشتی و حمام از فضاهای پرکاربرد منازل به حساب می آید، طراحی و فضای آن باید زیبا و لوکس به نظر برسد. کاشی و سرامیک بیشترین نقش را در زیبا به نظر رسیدن سرویس ها دارند که باید نهایت دقت را در انتخاب آن انجام داد. در انتخاب این کاشی و سرامیک باید به هماهنگی سبک طراحی، رنگ و اندازه توجه کرد.

    در این مقاله سعی کردیم به نکاتی برای خرید بهترین و ارزان قیمت ترین کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام اشاره کنیم تا فضای سرویسی لوکس و زیبا داشته باشیم. برای مشاهده و خرید کاشی و سرامیک سرویس به شوروم مرکزی بازرگانی شهیدی مراجعه و یا با کارشناسان پشتیبانی مجموعه تماس حاصل فرمایید.

    نظرات و سوالات خود را در پایان مقاله با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارسال پیام
    1
    ارتباط با واحد فروش
    Scan the code
    سلام👋
    چطور می تونم راهنمایی تون کنم؟